Here We Go Again...

Printable View

  • 12-05-2010
    Moosey
    Here We Go Again...
    Just found the movie "here we go again" on iTunes. Anyone seen it yet? It was released April 2010 so it's newish, just not sure if it's worth the 10 bucks.

    Trailers on YouTube look legit but it's hard to base a whole movie off a minute trailer.
  • 12-06-2010
    doesyourchainhanglow
    omg that is a ****ing annoying song
  • 12-06-2010
    juanbeegas
    I preferred "Brighter", but "Here We Go Again" has its moments.

    http://www.youtube.com/watch?v=FfM6eAkp-tY
  • 12-06-2010
    Mr.AllMountain
    I just watched a trailer for that movie so hopefully i will have it soon. looks like its gonna be good to me.
  • 12-06-2010
    Mr.AllMountain
    Quote:

    Originally Posted by doesyourchainhanglow
    omg that is a ****ing annoying song

    you do know he is talking about the mountain bike movie and not that damn demi lovato song right?
  • 12-06-2010
    jhazard
    Quote:

    Originally Posted by Mr.AllMountain
    you do know he is talking about the mountain bike movie and not that damn demi lovato song right?

    Song is featured in the video, and I'll second the "omg that is a ****ing annoying song" comment - as least as it's shown in the video...

    *edit: but the movie is not bad
  • 12-06-2010
    Moosey
    Yea there was an article about it today on Pb i just saw....

    Is brighter on itunes?

    I already have NWD 10, Follow me, and The Tipping Point on me iPod... need moar vidz...
  • 12-06-2010
    b-kul
    Quote:

    Originally Posted by doesyourchainhanglow
    omg that is a ****ing annoying song


    hahaha. leave it to you to know a demi lavoto song.